Rebranding

Is je logo verouderd of moet je huisstijl opgefrist worden? Laten we dan samen brainstormen over de manier waarop we je huisstijl terug future proof kunnen maken.

Toe aan iets nieuw?

Is je huisstijl door de jaren heen verouderd? Of is de bestaande huisstijl niet meer representatief voor wie je bent en wat je doet met je bedrijf?

Dan is het tijd voor een nieuw verhaal. Laten we samen op zoek gaan naar datgene wat je onderscheid van je concurrenten. We zorgen voor een nieuw logo, een opgefrist lettertype en creëren een bijhorend kleurenschema.

Hoe werkt een rebranding?

Om van een geslaagde rebranding te spreken is het belangrijk dat we eerst je verhaal goed begrijpen. Je missie, visie en waarden helpen ons om ons in te leven in je DNA en aan de slag te gaan. Als de strategische keuzes gemaakt zijn, kan het uitvoerend team aan de slag om je nieuwe huisstijl uit te werken. Als laatste stap plannen we samen met jou de lancering en de bijhorende communicatie.

Bekijk ook deze diensten

Variant 1

Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio nam libero

Variant 2

Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio nam libero

Variant 3

Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio nam libero

De mogelijkheden voor jouw project bespreken?

Plan dan zeker een marketingbrainstorm. Dit is het ideale moment om elkaar beter te leren kennen en te kijken welke meerwaarde we kunnen bieden bij de uitvoering van je marketingplan.

Plan een creatieve brainstorm