Print

Ondanks de snelle digitalisering verdient print nog steeds veel aandacht in je totale marketingaanpak. Bij print denk je natuurlijk aan je visitekaartjes, mappen, banners, brochures, folders, autobelettering, briefpapier, enzovoort.

Voel en zie het verschil

Heb je ook al eens een visitekaartje ontvangen dat je niet meer kon loslaten? Of een folder die maar niet van je bureau geraakte?

Met hedendaagse druktechnieken maak je een visueel en gevoelsmatig verschil. De kwaliteit van je drukwerk staat voor de consument in directe verbinding met de waarden van je merk.

Back to basics

Het hoeft niet altijd rocket science te zijn. Voor één van onze klanten, een loodgieterij, werkten we een campagne uit met flyers. De flyer werd net voor de zomer en zeer lokaal bedeelt. De bedoeling was om de grote vraag naar ketelrenovatie in het najaar te verleggen naar een rustigere periode in het bedrijf. Met een klein budget, een stijlvol ontwerp en een leuke actie voor de klant zorgden we met print voor een rendabele actie. Hoe zou jij met print een verschil kunnen maken?

Bekijk ook deze diensten

Copywriting

Maak het verschil met sterke woorden en teksten

Offline marketing

Ontdek waarom offline en online marketing één geheel zijn

Logo en huisstijl

Zet in op visuele herkenbaarheid binnen je doelgroep

De mogelijkheden voor jouw project bespreken?

Plan dan zeker een marketingbrainstorm. Dit is het ideale moment om elkaar beter te leren kennen en te kijken welke meerwaarde we kunnen bieden bij de uitvoering van je marketingplan.

Plan een creatieve brainstorm