Je operationele marketingbrainstorm
Een creatieve insteek om je campagne te lanceren
Om te beginnen luisteren we naar de marketingcampagne of marketingactie die je wilt opzetten. Wat is je doelstelling en wie wil je bereiken? Heb je ook al nagedacht over de kanalen die je wilt inzetten en wat is je budget? Nadat de meest noodzakelijke vragen beantwoord zijn duiken we in het creatief proces. Daarbij gaan we zo concreet mogelijk
Een operationele marketingbrainstorm geeft je een frisse, creatieve kijk op campagnes die. De output bestaat uit concreet advies waarmee je aan de slag kan.
Wat mag je verwachten van deze brainstorm?
Creativiteit is essentieel omdat 1 nieuw idee een totaal andere wending kan geven aan dezelfde campagne.
Theoretische modellen zijn handig om één en ander uit te leggen, maar onze brainstorm is vooral hands-on.
We focussen ook op de tactische uitwerking van creatieve ideeën die ontstaan.
We houden er van om complexe zaken te vertalen naar eenvoudige concepten.
Je kan rekenen op eerlijke feedback, ook al is dat niet altijd wat je wilde horen.
We moeten de dingen soms grootser durven zien dan ze zijn, om ze nadien te doen op maat van jouw bedrijf.
Plan nu je brainstorm
Je krijgt binnen de 48 uur een antwoord
Als je het formulier invult zal je gebeld worden om een brainstorm vast te leggen. We trachten dit steeds binnen de tien werkdagen in te plannen. We kijken er alvast naar uit om ons in je marketingcampagne te verdiepen.