Marketingcampagne

Bij het opmaken van je marketingplan verdelen we het kalenderjaar in een aantal marketingcampagnes. Voor een maximale impact rollen we je campagnes uit op offline- én online kanalen.

Checklist voor je marketingcampagne

Bij het uitdenken van je campagne beantwoord je best eerst volgende 10 vragen

1) Wat is de doelstelling van je campagne?
2) Hoe lang loopt je campagne?
3) Welk budget is er voorzien?
4) Op wie is je campagne gericht?
5) Via welke kanalen maak je de campagne bekend?
6) Welke producten of diensten zet je in?
7) Welk campagnebeeld zoeken we?
8) Welke naam geven we onze campagne?
9) Hoe gaan we de campagne evalueren?
10) Wanneer is mijn campagne geslaagd?

Durf experimenteren

Vertrouwde paden verlaten leidt je per definitie naar nieuwe wegen. Durf andere en nieuwe dingen te doen binnen je sector om het verschil te maken. Start met kleinschalige experimenten en bouw kennis op. De ene keer lukt het, een andere keer ga je de mist in. Het is in elk geval beter dan vasthouden aan bestaande concepten om op een bepaald moment je concurrent jouw idee te zien uitvoeren.

Bekijk ook deze diensten

Branding

Alles wat te maken heeft met je merk, huisstijl en logo.

Content

Copywriting, schrijven voor het web en teksten voor offline campagnes

Website

Webdesign en webontwikkeling

De mogelijkheden voor jouw project bespreken?

Plan dan zeker een marketingbrainstorm. Dit is het ideale moment om elkaar beter te leren kennen en te kijken welke meerwaarde we kunnen bieden bij de uitvoering van je marketingplan.

Plan een creatieve brainstorm