Events

Wanneer heb je voor het laatst een (digitaal) event georganiseerd? Events zijn een dankbaar marketingkanaal om je doelgroep waarde te bieden. Events kunnen bovendien ook op een kleinschalige manier zeer succesvol zijn.

Interessant, maar niet van toepassing voor ons

Zit je in een moeilijke sector? Is jouw situatie heel specifiek? Het is onze overtuiging dat je voor zo goed als elke sector een interessant event kan uitwerken.

Je event moet niet altijd op een directe manier te maken hebben met je eigen product of dienst. Denk eens aan aanvullende producten en diensten die je doelgroep ook gebruikt. Denk aan het overbrengen van kennis. Denk in termen van een beleving die je kan aanbieden. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden.

Het hoeft niet altijd groots te zijn

Een kleinschalig event heeft een even groot potentieel als een groots opgezet event. Misschien is in sommige gevallen de impact zelfs nog groter. Waarom? Omdat je bij een kleinschalig event de aanwezige gasten meer exclusieve aandacht geeft. Je hebt dus ook meer tijd om met je gasten te verbinden. Meer aandacht en meer verbinden zal een positieve invloed hebben op de vertrouwensrelatie die je uitbouwt met je doelpubliek. Durf dus zeker de stap te zetten om een kleinschalig event op te zetten!

Bekijk ook deze diensten

E-mailmarketing

Stuur relevante informatie naar je doelgroep

Content

Vertel een verhaal en bouw aan je community

Sociale media

Zet sociale media in om je doelgroep te bereiken

De mogelijkheden voor jouw project bespreken?

Plan dan zeker een marketingbrainstorm. Dit is het ideale moment om elkaar beter te leren kennen en te kijken welke meerwaarde we kunnen bieden bij de uitvoering van je marketingplan.

Plan een creatieve brainstorm