Projectplanning

Een tactisch plan als leidraad

Een tactisch plan zorgt voor rust en structuur eens je aan de uitvoering van je marketingplan start. Een uitgewerkte budgettering maakt je marketingplan volledig.

Jaarkalender

Je marketingkalender bestaat uit een overzicht van de komende 12 maanden en toont voor een werkjaar de acties en campagnes die op de respectievelijke kanalen uitgerold gaan worden. In functie van de relevantie voor je klant kan je deze marketingkalender al dan niet meerdere keren gebruiken.

Je marketingbudget

In je marketingbudget maak je een raming van de geplande marketingacties en campagnes om op een proactieve manier een inschatting te maken.

Andere bouwstenen uit je marketingplan

Segmentering

Ken je klanten en organiseer ze in logische doelgroepen

Contentstrategie

Vertel een verhaal en bouw aan je community

Producten en diensten

Maak strategische keuzes in je aanbod

Bespreek vrijblijvend je project

Een marketingbrainstorm is het ideale moment om elkaar beter te leren kennen en te bekijken op welke manier we een meerwaarde kunnen zijn voor elkaar.

Plan je brainstorm