Missie en visie

Het DNA van je bedrijf

Je missie en visie op scherp zetten geeft richting aan je organisatie. Het helpt je om beslissingen te nemen in het belang van de organisatie en dus ook om je marketingacties te sturen. Een sterke missie is bovendien een krachtig instrument om medewerkers en klanten aan te trekken.

Wat is je bestaansreden?

Waarom doe je wat je doet? En welk probleem los je op, voor wie, en op welke manier?

Door met een kinderlijke verwondering de dingen in vraag te stellen in het marketingtraject, komen we tot fundamentele antwoorden die helpen om je missie te verhelderen. Het helpt om vandaag en morgen strategische keuzes te maken in functie van je hoger doel.

Je hebt een duidelijke missie en visie? Perfect!

Laat ons het wiel niet heruitvinden in dat geval. We besteden in dat geval zoveel mogelijk aandacht aan de manier waarop we je missie en visie gaan vertalen naar prospecten, klanten én medewerkers.

Andere bouwstenen uit je marketingplan

Positionering

Welke perceptie moet de consument hebben over je merk

Segmentering

Ken je klanten en organiseer ze in logische doelgroepen

Contentstrategie

Vertel een verhaal en bouw aan je community

Bespreek vrijblijvend je project

Een marketingbrainstorm is het ideale moment om elkaar beter te leren kennen en te bekijken op welke manier we een meerwaarde kunnen zijn voor elkaar.

Plan je brainstorm